Magazyn „Press” ustanawia tytuł AdMana Roku 2016. Może go otrzymać osoba, której profesjonalizm i działalność zawodowa były szczególnie widoczne w danym roku na polskim rynku reklamy; która przyczyniła się do rozwoju tego rynku; która pozytywnie wpłynęła na wizerunek branży reklamy i podniesienie jej standardów.
Art. 2.
Tytuł AdMana Roku można otrzymać w dwóch kategoriach:
AdMan Roku 2016 – Agencje Reklamowe
Może otrzymać go tylko osoba fizyczna pracująca w polskiej agencji reklamowej lub prowadząca w Polsce własną firmę reklamową (agencję).
AdMan Roku 2016 – Domy Mediowe
Może otrzymać go tylko osoba fizyczna pracująca w polskiej agencji reklamowej lub prowadząca w Polsce własną firmę reklamową (agencję).
Wyróżnienie nie jest przyznawane firmom, zespołom lub osobom prawnym.
Art. 3.
Termin i miejsce ogłoszenia wyników konkursu ustalane są corocznie przez redakcję „Press” i podawane do wiadomości na jego łamach bądź na stronie internetowej konkursu.
Art. 4.
Nominacje do tytułu AdMan Roku mogą zgłaszać agencje reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe i produkcyjne, których wpis do KRS pochodzi sprzed 1 stycznia 2016 roku. Każda firma ma prawo do jednego głosu w danej kategorii.
Głosowanie polega na jednorazowym wskazaniu od jednego do trzech kandydatów z listy nominowanych w obu kategoriach, przy czym nie mogą to być osoby zatrudnione w zgłaszającej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym.
Zgłoszenia przyjmowane są do 28 marca 2017 roku wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl.
Art. 5.
Nominowani do tytułu AdMan Roku otrzymują odpowiednio liczbę punktów: 5, 3 oraz 1 zgodnie z kolejnością, w której ich imiona i nazwiska podane zostały w zgłoszeniach.
W przypadku osób nominowanych ex aequo liczba przyznawanych punktów jest równa, a w zgłoszeniu nadal obowiązuje maksymalna liczba trzech nominowanych kandydatów. Nie można zgłaszać ex aequo więcej niż dwóch osób.
Punkty uzyskane przez nominowanych, na podstawie nadesłanych w terminie zgłoszeń, podlicza i publikuje redakcja magazynu „Press”.
W przypadku gdy zgłoszenie dotyczy więcej niż trzech kandydatów, uwzględnione zostaną trzy pierwsze osoby w kolejności podanej w zgłoszeniu.
Art. 6.
Tytuł AdMan Roku w obu kategoriach otrzymuje osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów od nominujących firm, przy czym jeśli zwycięzca nie otrzyma co najmniej 10 proc. wszystkich przyznanych punktów, organizatorzy mogą zdecydować o nieprzyznaniu tytułu lub wskazać inną procedurę wybrania AdMana Roku.
Jeśli organizatorzy powezmą przekonanie, że na największą liczbę zdobytych punktów mogła mieć wpływ zmowa zgłaszających podmiotów, mają prawo przyznać tytuł następnemu w kolejności nominowanemu albo tytułu nie przyznać.
Jeśli organizatorzy powezmą przekonanie, że na znalezienie się nominowanego w pierwszej piątce mogła mieć wpływ zmowa zgłaszających, mogą nie uznać głosów oddanych na niego, a przypadającą mu liczbę punktów przyznać następnemu w kolejności nominowanemu zgłoszonemu przez daną firmę. Jeżeli takowego nie ma, punkty przepadają.
W przypadkach nieobjętych tym regulaminem lub wątpliwych organizatorzy mają prawo do ostatecznej decyzji o wyborze laureata.
Art. 7.
Organizatorzy mają prawo do przyznania dodatkowych nagród w ramach konkursu AdMan Roku 2016.
Art. 8.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją Konkursu AdMan Roku 2016 jest Press Sp. z o.o. s. k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Mazowieckiej 63/2. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135) wyłącznie w celu realizacji Konkursu, zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Regulaminie, w szczególności w celu przeprowadzenia głosowania w Konkursie, przesyłania informacji o Konkursie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w głosowaniu. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w każdym czasie. Jeśli uczestnik Konkursu cofnie zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji Konkursu, jego dane zostaną usunięte wraz ze zgłoszeniem.
Dane osób głosujących w Konkursie zostaną opublikowane w magazynie „Press” w zakresie imienia, nazwiska za zgodą osób, których dane dotyczą.
W przypadku wyrażenia osobnej zgody dane będą przetwarzane w celach marketingowych oraz w celu wysyłania informacji handlowych Press i podmiotów trzecich.